Helgen, plus måndag!

Jag har inte hunnit blogga på ett tag nu, över helgen blir det då, Men nu ska jag försöka skriva ner allt jag gjort i helgen,
om livet, om fotbollen, och Innebandy SM. Det börja med fredag då, Då var det ju andra skoldagen, så då sluta vi kvart i 2, sen drog jag hem, somna i soffan av tv:n vakna runt kl 6, då skulle jag och linda dra till strömingsleken, som då var i helgen, men jag visste inte om jag orka åka efter 2 skoldagar, Men jag drog dit endå med linda, Sen kom jag hem runt kl halv 1, 1 ungefär, och då vänta sängen. På lördagen fick jag kliva upp kl 10, skulle på Innebandy uttagning i hudiksvall till SM som då är i linköping i januari tror jag, Och jag är ju minstingen i laget, alla är 94:or typ, och jag är ENDA ENSAMA 96:an, så det vissar väl på att jag är dukgit om jag kommit så här långt ennu, och egentligen inte får spela med dom :)
Träningen börja iallafall kl 12, och hållde på till 2, så då skynda jag mig i duchen, sen drog jag mamma och pappa hem över, jag skulle ju in till stan med linda again! så vi drog in dit runt halv 9 och vi vart kvar till halv 2. Fredagen och lördagen vart en riktig hörjare för mig, och säkert linda också. sen söndagen drog jag in på strömingslekens sista dag, då gick jag med malin, jennie, och sandra, fast det var hur trist som helst, Sen så kom elle in dit med hennes kille, ( tobias ) så då gick jag med dom, det vart grymt roligt då, också hade jag inte åkt karusell på hela helgen, så då åkte tobbe och elle med mig, BATMAN! så otroligt kul. forsätter förklara då, sen vid kvart över 5 drog jag hem, kom hem halv 6, och min Fotbolls träning började kl. 6, så då vart det att bytta om så fort det gick, sen vart det att dra på träningen. Var en ganska jobbig träning faktiskt om man tänker efter, ja, som sagt det är ju F15 lag, så då ska det väl vara lite ansträngande. Men efter fotbollsträningen drog jag in till strömingsleken med ante, vi träffa tobbe där så han gick med oss,  sen vid 10 åkte ví hem över igen, mamma hade lovat mig mcdonalds så då köpte hon det till ante och mig, sen idag var det ju skola, så börja med att kliva upp 10 i 7, Fixa sig, och cykla ut till bussen, vi hade lektion, på lektion hela tiden, sen när vi väl hade 45 minuters rast gick vi till variant Jag, Ruchira, Lisa, Cicci, Dennis, Linus, Linus, Ante, Pontus, och några mer var det väl, så vi slutade halv 4 idag, jobbigt nog! men Franskan med linus var great! Strömingsleken med linda & Elle var bäst! och skolan var bra den också, ett plus på allt! Nu har ni säkert sluta läst för länge sen, men ni som läser klart hela är verkligen ett plus i kanten!
Puss & syns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0