Måndag 17 augusti



Vakna vid 1 tiden tror jag den var, Gick upp då, hade fått ett sms av sandra,
att hon inte kunna vara med mig, så då vart det att börja fundera på vad man
skulle göra idag då. Men sen vid 2 ringer hon och frågar om hon kan komma,
Så då vart man lite lättad, iaf, vi hitta på en massa saker, kika film, satt vid datorn,
snacka om saker och ting, och ja, mer. sen började klockan närma sig 5,
så då drog sandra hem, och jag fixade mig till fotbollsträningen som börja kl 6.
Vid 20 i 6 så drog mamma och jag och hämtade amanda, sen drog vi på f-träningen.
vart en rätt så lugnt träning, börja med guld, silver, brons, sen vidare till träningsmatch.
halv 8 slutade träningen, så då satt vi och kolla på när damerna spela,
men mamma kom så tidigt, så amanda och jag drog hem ist :s
jadu, nu funderar jag på och gå och lägga mig, är ju som sagt en dag imorgon också ;)
puss & godnatt!



Nu har man precis fixat bloggen, eller ja, skrivet första bloggningen.

blingandet kommer nog lite senare ska du se.

Nu ska jag försöka ha tid och skriva här varje dag,
om vad som händer, mitt liv, fotbollen, och en liten del av innebandyn :)
jag hoppas ni följer min blogg, för det vore perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0