Onsdag 19 augusti.

  •  Nu har man precis duchat klart,
    Och idag har amanda och jag knäppt kort,
    varit och sola, och en annat massa kul.
    nu kommertyp 2 - 3 bilder här,
    mer får det inte bli ;)
    nu ska vi fixa oss sedan ska vi gå och sova,
    skola imorgon som sagt -_-
    puss & godnatt!

      
       Vännerna; ni betyder så sjukt mkt, skulle aldrig klara mig utan er, ni är guuld för mig, om inte mer, jag hoppas jag föralltid får ha kvar er, för ni är värkligen världens underbaraste vänner, bättre vänner än er, kan man inte önska sig eller få! Ni är bääst helt enkelt, och jag finns alltid här för er, ni kan lita på mig, jag älskar er mycket <3
     




Vännerna är ett plus,
fjortisarna är ett minus!



Nu sitter jag här med amanda.
Har precis typ solat.
imorgon är det ju skola, som vissa kanske redan vet, suck.
så då blir det att kliva upp typ 7,
och det är ju första dagen på bergvik för mig också, i 7: A ;)
så amanda ska sova hos mig,
för jag hittar verkligen inte i bergvik.
typ nu snart ska jag dra och ducha, och fixa saker till imorgon,
typ lås, och extra pennor, för jag tappar typ bort allting mitt.
jadu? ikväll läre jag och amanda börja fixa oss kl 8,
och typ lägga oss 9, bättre tidigt än sent ;)
sen har vi fixat så att Amanda börjar i 7:a med mig,
för amanda skulle egentligen gå i B, men nu blir det rööj som gäller ;)
vet inte riktigt när vi slutar imorgon heller,
men jag skriver förmodligen ner vad vi gjort när jag kommit hem,
och hunnit fixa saker :)
och nu vill jag så gärna ha helgen,
för då blir det röj på strömingsleken,
det bästa med strömingsleken är nog att min kusin ( anton forsberg ) ska spela (y)
och det sämsta med strömingsleken är att man måste betala 200 kr för en dag,
och 300 kr för 2 dagar som inträdde, uchh!
men ett + är nog att jag tillbringar strömingsleken med linda :D
som man nu på sommarlovet börjat tillbringa tid med,
har inte varit med varandra på ungefär 2-3 år,
för vårt bråk förstör bara allting,
men nu är det sluut på sådana saker :)
Och såklart så ska man på helsingeträning på lördag,
så då kommer man nog hem runt 3-4 då.
men nu ska jag ner och ducha, & amanda får väl sitta vid datorn medans och väänta.
kika gärna in på min bilddagbok och bli vän elr kommentera bilderna, vore greate de,
här kommer min bdb: eeemmastrand .
puss och adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0