Tisdag 18 augusti


Dagen med amanda har varit greate (y) Hon kom till mig runt 12,
vi har mest flummsa runt och garvat åt allting, ja vår humor är ju så bäst!
* host *, Sen så har vi drivet lite med andreaz i telefonen ;)
lite småkul faktiskt, ojustia, Matchen som chrille och anders skulle spela,
vart tuvär inställt, och vi hade fixat allt och sen får man ett sms av chrille,
så det vart att knäppa lite koort istället i det fina vädret -_-
korten blir förmodligen uttlagd imorgon på bilddagboken,
kanske kommer 1 elr 2 foton här, mer blir det inte :)
Men kika in på min bilddagbok om du får lust, eeemmastrand / bdb.
nu ska jag gå och sova, skolan börjar på torsdag,
Puss & godnatt!\
Godmorgon.        
har typ allderles nyss vaknat.
Nu sitter man bara här, skriver, och försöker komma ut på bilddagboken,
som inte fungerar, och regnar ute gör det,
så lixom man kan inte bara gå ut och träna fotboll nej.
uch på vädret!
Jadu, snart kommer amanda till mig, tur, då får man nått att göra ;)
 så då ska vi nog kika på film,
sen blir det att fixa sig, sen ska vi iväg och kika på när chrille och anders spelar :)
hoppas ni vinner nu grabbar, håller tummarna! (y) :)
jadu, som ni kanske redan vet så hade jag ju fotbollsträning igår,
så då fick man reda på att matchen som vi skulle ha på onsdag är flyttad,
till lördag, kl 12, precis samtidigt som jag ska på helsingeträning i innebandy,
eller snarare uttagning till SM, och jag är så besatt av att spela matcher då,
också missar man en, suck.
men jag får väl ta ut all min energi på söndags matchen istället då.
Hoppas ni vinner på lördag nu bruds, För jag kommer hålla tummarna för er,
och jag tror faktiskt ni tar hem det här, så grym vi är (y) ;)
Nu funderar jag på om jag ska gå ner, och kanske vara lite social med farmor,
som precis kommit hit :)
men ni får gärna kika in på min bilddagbok om ni känner för det, eeemmastrand / bdb.
Hörs & ses!

___________________________________________________________________________________


Sommarlovet 2009!
sommarlovet 2009 har varit grymt bra,
och ibland grymt dåligt, vädret har ibland varit bra,
men det har inte alltid varit fint väder,
som synd är då!
Kärleken har inte heller varit så jätte bra,
men vännerna har varit helt underbara.
Jag hoppas 2010, 2011 och alla andra år,
blir lika dant. För det vore toppen!
Tack allihop för att ni gjort min sommar till en perfect sommar!

_____________________________________________________

That love can do evil, take I do not!
The constantly falling for the wrong people,
and feelings for those who do not exist.
it is quite incredible.
to try to forget the man once loved,
is probably among the most difficult.
The man was once in love with!
but I wonder all the time,
why fall for the wrong guys?
may feelings for someone who does not even exist?
Although a nice guy has feelings for,
also has not feelings for it,
his feelings are over.
but I do not know if I like him in this way?
sometimes I feel the feelings,
and know where ruling leads,
But sometimes everything is gone!
it is so weird.
Everything collapses that once built!

____________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0