mitt liv, mina dagar, mina sekundrar, mina minutrar och mina timmar.

hej alla bloggläsare.
har inte varit inne på blogen på ett tag,
får jag ta och änra på nu, men har haft fullt upp.
läxa, skola, vänner, kärlek, ja ni hänger nog mer.
iaf, igår var jag med sötsebbe och henke :)
sen typ drog dom och var med andra då var jag med linda och magnus :)
så satt vi på skolan och asgarva och allt,
sjukt roligt, sen efter en stund kommer sebbe och henke dit,
så satt linda och jag och garva och så.
efter en stund så börja vi fryssa så då drog vi hem till mig,
alla sov här så vart bara en snabbis, sen drog vi till gulan och mötte koffe,
för sebbe skulle lämna nått till han,
så satt vi där till typ 10 i 12, då börja linda jag och magnus röra oss hemöver,
medans sebbe och henke var kvar.
iaf idag blire att färga håret blondare,
och att vara med cissi,
och ikv ska jag kanske va med fia, lisa, henke, marcus och cissi, vill att sebbe också ska va med,
men han orka inte )x
här kommer lite nya bilder.
ha de bra allihop! :)

 
Jag.¨


Cissi & jag


Jag & cissi


Cissi


Jag och Tindra.

så det var lite bilder, kommer nog mer ikväll skulle jag kunna tro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0