.

jadu, har inte bloggat på ett bra tag nu, men jag ska ändra på det så fort jag orkar.
ja veckan & helgen har varit bra, i torsdags klippte jag lugg, vart nöjd faktiskt :) 
 i fredags var jag på tranan i bollnäs.
med Linda, Malin, Sandra, Kajsa, Carro, Sebbe, Jonas kulkul :)
åkte hem med 12 bussen, men precis när vi skulle hoppa på bussen,
kommer ett helt killgäng med järnrör och typ försöker dra ut någon från bussen,
och då kommer en kvinna på 50 år och slår till en av grabbarna,
då trycker han upp henne mot bussen, och sen kommer busschaufören ut och skickar iväg dom,
då kastar som järnröret sen drar dom,
och på bussen satt den här kvinnan typ brevid mig, då satt hon och skrött för alla att hon slagit till en liten grabb.
och sista gången hon sa de börja malin asgarva :ö
iaf, igår var jag på innebandy match i bergvikshallen, förlora, suck! :s
iaf, så butta en tjej in mig i sarigen så både sarigen och jag flög in i väggen, & jag med huvudet först :S
sen slår en tjej till mig precis på samma ställe så jag får skit ont i huvudet,
och nu har jag hjärnskakning suck på de  -.-
iaf idag har jag bara vilat, väntar på att sandra ska komma hem nu, så vi kan dra till cissi :)
och i veckan blire fullt upp.


kika gärna in på min bdb eeemmastrand :)


 
♥  ♥
/ e'strand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0